one down..

Pa smo ga preživeli. Božični večer in dan pred njim. Pa mnogo dni pred tem. Iz meni neznanega razloga sem se večino dneva zafrkavala s finiširanjem daril, namesto da bi jih skupaj z darilno embalažo dobrih 14 dni prej kupila v štacuni – tako kot vsak normalen človek, ali pa bi se šla gnečit, gužvat in stiskat v BTC v sredo. V vsakem primeru bi mi bila prihranjena ena popacana jopica, veliko mila za drgnjenje prstov, bentenje nad akrili, nos pol rdečega prahu in nekaj bolečin v križu.
Mikroedicija je prespala jutro in mrtvo hladno potegnila do kosila – posledica intenzivnega žuranja prejšnjo in predprejšnjo noč. Očitno kultivira prerpičanje, da je starše treba kar se da hitro pripravit na pubertetniški režim. Dril počasi začenja delovat, ker se zaradi bizarnega spalnega urnika ( ki se ne da in je od hudiča, kljub mojemu trudi po vzpostavljanju rutine in teh jajc.) sploh ne sekiram več.
Božiček je tako prod smreko položil par daril iz mačje hiše in nekaj doma narejenih pacarij izpod mojih rok, pa par smrdljivih konzerv za Malega Psa in motorokavičke za MM. Prihodnje leto bom na cesti najhitrejša, ker imam enake rokavice kot Šef. Mikroedicija je večino daril Božičku izpulila predčasno. Ker sem mojim vrlim staršem zabičala, da je v času recesije in omejenega prostora v hiši popolnoma dovolj eno darilo ter prepovedala kakršnekoli pliškote, punčke, lutke in nedidaktične igrače, malce v strahu pričakujem jutrišnji obisk v metropoli.

Best gift? Onkel Pepe mi je odstopil akrapota za kuhinjsko napo, medtem ko je Mikroedicija izrazila veliko navdušenje ned novoletno kartico, ki jo je dobila od Lare. Tenkju veri meni.

p.s.: Mali Pes se iz srca zahvaljuje vsem, ki niste metali petard in spuščali raket. ..vse ostale tera v ku*ac, ker so smrdljivci.

2 komentarja Dodaj komentar

  1. mom Pika pravi:

    Spanje se bo še zrihtalo 🙂 Oblubm (pa nisem Božiček!)!! Si pa pridna in lepo je, da narediš sama! Še kakšna fotka (ja, sej loh pol, k bojo obdarovanci že dobil vse).

  2. Schnuy pravi:

    evo..pridna sem. 🙂 ..

    ekšuali se boljše počutim, čeprav ni vse ratalo kot mora 🙂

Oddajte komentar

