Fajn..

….prav fina in kul se zdim sama sebi, ker mi je uspelo ulovit tole kapljico. Je vključena že v galeriji prejšnjega posta, ampak kot sem rekla,…strašno fajn in pomembna se zdim sama sebi. Tako zelo, da sem se še malo afnala..kr neki, vem povem,

6 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Fouš na smrt in še malo več.
    Fantastična fotka 🙂

  2. Schnuy pravi:

    tud pozimi krompir raste 😛

  3. anA pravi:

    Hudo in lepo… oz. hudo lepo! 🙂

  4. mami Pika pravi:

    To pa zih nis ti fotkala 😛 Čist sigurn da si to nek ukradla, kar priznej ;))))))))))))))))))))))))))))

  5. anA pravi:

    A si kdaj razmišljala, da bi delala voščilnice, kartice… ? Po moje bi šlo takle za med.

  6. Schnuy pravi:

    pika, ukradla 😀 z blakona natančneje.

    ana – mogoče. ampak sem prelena da bi se tega resno lotila.

Oddajte komentar

