O čevljih, vukojebini in macu


Izkupiček današnjega dne – razen padca na pikino provokacijo:

  • Pesek za nohti in v žepu
  • Zlomljen in pogrizen noht
  • Šmir na kavbojkah.
  • Sledi »alkoholca » na prstih
  • 10 minut premišljevanja, ali uporabljam tortlco namesto »velikega » aparata zato, ker sem lena, ali zato ker nisem.

MM med svoje nove pridobitve šteje dvokolesni poganjavček (ali karkoli že je tista mala dvokolesna beštija brez pedal). MM je danes demonstrirala uporabo kolesa (ne poganjavčka) mladiču in ugotovila, da:

  • Na njem ni sedela že celo večnost
  • Da je prva točka v bistvu kriminal

Jeba, ker sem se to spomnila sedaj, ko bivam v vukojebinških klancih in ne prej, ko sem domovala v lepi in zelo ravni Metropoli.

Enihu – vsi novi čevlji za v hosto so zakon. Tisti s peto (niso za v hosto) in niso tako zelo zakon, so pa zabavni, ker se v njih počutim, kot bi šla na maškarado. Posledično dan v takšnih čevljih jemljem manj resno – z vsemi bedarijami, ki se tisti dan zgodijo, vred.
Kar je fajn.
Posledično so fajn tudi čevlji z zelo visoko peto.

Igrača tega tedna sta mac in final cut pro – s prvim se vikava, drugega še  vedno onikam (medtem ko Oni ne govore z menoj).

Pregledala petkove posnetke in izbrala potencialno voditeljico naše mini oddaje. Strah me je…no, ni me, ker sem in the end sama svoj najboljši bekap..

Kot vedno….

p.s.: Jesen je fajn..

2 komentarja Dodaj komentar

  1. ŠEF pravi:

    “lepa in ravna Metropola”..hmmm

  2. Schnuy pravi:

    ma…figurativno….bistvo je, da ma občutno manj klancev kot vukojebina…kar ni nujno dobro, je pa mnogo bolj kompatibilno z mojo kolesarsko kondicijo these days…

    btw: ob priliki ponovno razglašam, da sem nad vukojebino še vedno navdušena.

Oddajte komentar

