O epskih zaključkih leta, bilancah, petah, čevljih, jaslicah in takih jajcih..

Se še kdo počuti ob koncu leta nekakšno tečno obvezo napisati blogerski vnos epskih razsežnosti, z ravno pravšnjo mero patetike za začimbo praznični melanholiji ob branju katerega bo stiskalo v grlu in bo padla solza?

Ne?
Dobro.
MM se.
Zakaj, sicer ostaja skrivnost, čisto gotovo pa je, da ga ne bom spisala. Zanalašč. Ker bom potem zopet lahko beležila še eno imaginarno zmago nad samo seboj – I do enjoy those. Čeprav tudi zakaj na slednje ostaja brez odgovora.

Ob pregledu bilance iztekajočega leta – sem jo naredila predčasno, stanje pod črto je ugodno. Posledično je z izkupičkom leta zadovoljna tudi Jorz Truli. Dodajam sicer ugotovitev, da me v prihodnji sezoni čaka serija stvari, ki jih bom – oborožena z letošnjimi ugotovitvami in nabranimi modrostmi, naredila drugače in, seveda, boljše. (There I go..getting all pathetic and all)

Eniuej, skupinsko (krivda deljena) smo požvečili eno pest ščipalk za perilo, nekaj svinčnikov, nalomili nekaj barvic, utopili en in izgubili drug telefon (ne, kategorično zanikam solo krivdo), dobili goro zob (da, muke smo delili), SE je nabrusila svoje motorične spretnosti in MM se je (bolj ali manj uspešno) brzdala pri pretirani skrbi za dobrobit podmladka. Uničila sem nekaj kil moke in nekaj jajc ter se pri tem naučila nekaj omembe nevrednih veščin, naredila nekaj moto kilometrov z zelo velikimi motorji, se z enim valjala tudi po tleh, si omislila novo moto opravo  (jupi zame) in na koncu sklenila tudi, da je spet  končno fcuking čas za motor. As in »moj« motor. Tak, ob katerem se mi ne bo zlomilo srce, ko se bom z njim prevrnila  in tak, s katerim bom lahko poiskala kak nov izziv – stari so pač zguncani in dolgočasni – na pesku  na poti na ono stran hriba (recimo).

Čeprav je bila foto služba letos precej borna, je foto hobi zgledno zaflikal luknjo in odkril tudi nekaj hecnih dejstev. Da so kompakt-kamere super igrače in izdelki, ki iz njih padejo, prav tako.

Uničila sem en disk in goro fotografij na njem. Na srečo jih je bilo nekaj natisnjenih v foto knjigo. Ostale so šle v …prah. Srečala jih bom, ko umrem. Upam, da do takrat naredim serijo boljših.

Po ugotovitvi, da se res lahko neham jajcat in iskat tisti pravi par kavbojk, v katerem bom videti tako kot si želim, sem zamenjala skoraj kompletno garderobo, staro donirala in kupila toliko čevljev s peto, kot jih doslej nisem imela prilike obuti v celem življenju. Dramatiziram. Kupila sem tisto, kar sem vedno hotela, a se mi je vedno zdelo, da ….nekaj pač..

Z Anti-grow že celo leto vztrajno zalivam gojišče osebnih kompleksov. Projekt bom nadaljevala tudi v 2011.

Skozi leto sem neizmerno uživala ob boku Šefa ter ugotavljala in čakala, kdaj se bo zgodilo tisto grozeče Veliko Grdo, ki bo uravnotežilo Lepo in Dobro s katerima me je zalagal moj Najdražji (upam, da mu je bilo vsaj pol tako lepo kot meni)  S SE sva preživeli tri tedne v izvedbi  »mama samohranilka« in se znašli zelo dobro – I must say. (opomba: brez babic je beda)

Emm…
Sem kaj pozabila?

Da.
Danes sva kljub ..em…ne..

Danes sva podarili jaslice izdelane s skupnimi močmi. Fotografija neobstoječa zaradi moje pozabljivosti. Za boljšo predstavo lahko multiplicirajte »tete« v spodnjem postu, če premorete dovolj domišljije, jih lahko studi postrižete in odenete v plašče – za boljšo predstavo. Žvad pride na vrsto naslednji božič.

Mogoče.

4 komentarji Dodaj komentar

  1. Pika pravi:

    A ti maš komplekse?!?!?! … mnja .. kompleksna si, recimo, kao, nekak kukr da ja .. ampak kompleksi … to si se u glavnem neki zmotila.
    Patetike ni treba širit, smo jo že naložil čist dost!!

    Da bi furali še tko dalje!!!!!

  2. Schnuy pravi:

    🙂 (ponucala vse besede za danes v postu – ostajam brez komentarja)

  3. ŠEF pravi:

    k sm bl kmet bi rad vedel kaj je tisto Veliko Grdo..
    ostalo pa..mnja 😀

    1. Schnuy pravi:

      Je namenoma nedefinirano. Lahko bi melo tudi obliko joškaste blondinke,prometne nesreče….take your pick..

      in kaj je tisti “mnja”???

Oddajte komentar

