teka teka v krilcu

na dan

Moj v.d. mož ima za moje podvige praviloma prišparan en prav poseben izraz na obrazu – takšen, ki diplomatsko tolerira moje čudaštvo in mi hkrati zelo nedvoumno sporoča, da bi bilo v namen ohranjanja časti familije modro, če svojo identiteto med vukojebničani ohranim skrivno.

Nekaj podobnega se je včeraj zarisovalo na njegovem obrazu, ko sem na rit nataknila  tekaško krilce  – svečano izjavljam, da ga nisem kupila sama, in da sem ob prvem pogledu nanj celo protestirala (določena »teta Ana« to lahko tudi potrdi). Ker je darila grdo zavračati, ga je bilo kljub vsemu potrebno preizkusiti. Javljam, da je zadeva sila fajn z vidika uporabnosti in ga bom še natikala na rit. V kolikor se moj v.d. mož ne bo strinjal, si bom dokupila tudi papirnato vrečko z luknjami.

7 komentarjev Dodaj komentar

  1. anA pravi:

    Ehm… A ti nekaj povem… Od Žive in Josa sem dobila pozno darilo za rojstni dan – tekaško krilce… pravzaprav dve krilci! He he… ne vem, a je blo to maščevanje, ker sem tebi navlekla to zadevo… he he. 🙂 Kdaj greva v tandemu?!

  2. Neža pravi:

    Klinc, vse zanimivo zamudim 😦

  3. Schnuy pravi:

    pika – ma ne vem, če je blo tok zanimivo. če bi bilo, bi sovaščani gotovo poročali.
    ana – jes it iz. maščevanje namreč.

  4. Neža pravi:

    Dons itak ni mogl do mene, dež pa še bolniška … se bom pozanimala. Sem si ogledovala zadevo, pa nekak se ne vidim lih … ampak če ti loh, pol bi mogoče pa šlo

    BWAHAHAHAHAHAHAHAHA

  5. Schnuy pravi:

    ja, če jest lahko, potem bi mogoče res šlo… (“mamicuti”…a sploh veš kako se tole bere?!)

    1. Neža pravi:

      Ne, kako se to bere?!

      😉 Pa sej, a sploh kdo to bere???!!

  6. Schnuy pravi:

    jest.

    😛

Oddajte komentar

