Valjanje po snegu…..z motorjem

Kdor zna, pač zna. Moja Malenkost zna prav mojstrsko  zvit edino stvar, ki jo je na mojem motorju mogoče zvit in razbiti edino stvar, ki jo je na mojem motorju mogoče razbiti. Za snežno motoriranje bom (očitno) rabila še malo vaje.

S Šefom sva izlet nadaljevala v tandemu na apdejtanem (W-ESA-stem) GS-u. Pa ne zato, ker bi me zvito krmilo motilo pri vožnji, ker bi me kaj ganil zlomljen smernik, ker bi me grabila panike ob rožljanju nečesa kar se je odlomilo v “klasteru” inštrumentov, in ker bi mi valjanje po tleh zbilo moralo, pač pa zato, ker se mu preprosto ni dalo več porivat moje kobilice (hvala), ki bo sedaj res zaslužila nov acu. Stari je poginil. Rip and stuff.

Šoping list:
enduro škornji
krmilo
smerniki

Note: Nova HJC se zdi za sopotnico (to sem danes pač bila po sili razmer) super. V drugi polovici izleta sem si zaželela, da bi bila malce tišja. Mogoče samo zato, ker me je na to opomnil Šef.  Klima v čeladi in ventilacija pustili odličen  prvi vtis.

Oddajte komentar

