I had fun.

Tekla sem s psi, lovila otroka, metala frizbi, objemala, čohala, stiskala oči, ker me je sonce žgečkalo, se skrivala med cipresami v temi, se čudila in imela velike oči kot otrok, bila navdušena nad novo igračo, se pogovarjala tako kot že dolgo ne, stala pred novim izzivom, napenjala možgane, se smejala, našla nekaj privlačnega, nekaj kar me pozitivno vznemirja, pa tudi nekaj, kar me neskončno pomirja in kar sem zelo dolgo pogrešala.

Potem me je prešinilo – ni prave ljubezni brez zlomljenega srca, ni sreče brez globoke žalosti, ni občutka bližine in povezanosti, če nisi nikoli stal čisto sam.  Ni luči brez teme.

DSCF3011

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Nadangel Gabrijel pravi:

    Ah, ja . .. eros/tanatos … Lep zapis …

  2. Schnuy pravi:

    Ne vem, če je kakršnakoli omemba erosa na mestu, ker zna bralca zavest. No, nasprotja pač. 🙂

Oddajte komentar

