Uganka (sezone?)

na dan

Absolutno nikoli in nikdar mi ne bo jasno čemu bi človeku bili povšeči mega-skupinski (beri: več kot 5 motociklov) moto-izleti, kjer je posameznik deležem bore malo “pele”, pa zato veliko gneče in palamudenja, še več natikanja in snemanja podkap, rokavic in čelad, čakanja “da prideš na vrsto” pri naročilu kave, sekretu in točenju goriva… gremo se sliiiikaaaat…dejte me počaaakat, grem še na weceeee…pejmooo še tjaaaa pogledaaat, ziiiher je faaaajn…

8 komentarjev Dodaj komentar

  1. Čudna si. Vse našteto je nekaj najlepšega, kar se bajkerju sploh lahko zgodi.

  2. rokovnjac pravi:

    hja, nekaterim paše le enkrat na teden, drugim pa… hvala bogu smo si različni! 😉

  3. Schnuy pravi:

    ampak meni vseeno ne bo jasno 😛

    p.s.: komu paše enkrat na teden????

  4. rokovnjac pravi:

    Tole sem imel v mislih:
    citiram: “Približno 60 odstotkov žensk, ki so zelo zadovoljne s svojim telesom, seksa najmanj enkrat na teden, kar 60 odstotkov tistih, ki niso zadovoljne s svojim telesom, pa seksa manj kot enkrat na teden.”

  5. Vale pravi:

    Še marsikaj drugega mi ni jasno bolj kot to … ampak za to imam nov slogan MNB – Mene Ne Boli 🙂

  6. j pravi:

    Vale

    kaj pa ta “racunalniski” ?

    SNMP – Sploh Ni Moj Problem

    da ne bo kdo to zmotno zamenjeval s Splosno Nujno Medicinsko Pomocjo ali Simple Network Management Protocol…..

Komentiraj